Als organisatie wil u altijd kunnen rekenen op een snel en stabiel werkende omgeving. U kan daarom uw IT-beheer, via een vaste overeenkomst, volledig uitbesteden. Heeft u een interne IT-beheerder? Geen probleem, wij werken ook nauw samen met uw interne systeembeheerder.
Door proactieve monitoring optimaliseren en standaardiseren wij uw IT-omgeving. Wij houden uw systeem nauwlettend in het oog, zodat storingen worden voorkomen en verdacht gedrag wordt gedetecteerd. Zo blijft u altijd up-to-date en goed beschermd werken.
Ook netwerkapparatuur zoals routers, switches, firewalls en servers hebben regelmatig onderhoud nodig om ervoor te zorgen dat de apparatuur goed functioneert en beveiligd is. Dit omvat bijvoorbeeld software-updates, configuratiebeheer en firmware-upgrades.
Onze helpdesk staat voor al uw vragen en technische problemen paraat tijdens onze kantooruren. Er is daarnaast ook de mogelijkheid tot 24/7 support (op afstand en zelfs ter plaatse).
Heeft u nood aan een IT-partner, die waakt over uw IT-infrastructuur en die u bijstaat bij eventuele problemen?
Neem vrijblijvend contact met ons.
Ons team staat ook buiten de kantooruren stand-by voor kritieke problemen.
Soms kan een probleem enkel ter plaatste worden opgelost en komen wij zo snel mogelijk langs bij u op kantoor.
Wij treden op als aanspreekpunt voor derde partijen zoals software- en hardware leveranciers.
Ondersteuning, zowel op afstand als ter plaatse of een combinatie van beide. Ook Internationaal bieden we ondersteuning aan.
Geen onverwachte kosten maar een duidelijke, transparant vast bedrag.
Je bent verzekerd van een up-to-date werkomgeving. Wij voeren het beheer en onderhoud uit en daarbij horen ook software-updates en -upgrades.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem gerust contact met ons op en we bekijken dit graag samen met u.
Neem contact met ons opWij streven naar een lange termijn samenwerkingen met onze klanten
Ons jong dynamisch team van experts met elk zijn specialisatie zorgt voor een optimale dienstverlening.
Wij fungeren als één enkel aanspreekpunt voor al uw IT noden.
ITCE is Microsoft Partner sinds 2007 en specialist in Azure Virtual Desktop
Het succesverhaal van Jermayo is een perfect voorbeeld van hoe deze keuze voor de Cloud oplossing kan leiden tot een succesvolle transformatie van de IT-infrastructuur en een enorme verbetering van de bedrijfsprocessen.
ACI EUROPE, dat meer dan 500 luchthavens in 55 landen vertegenwoordigt, had behoefte aan efficiënte en veilige communicatie en samenwerking tussen werknemers op verschillende locaties. Ontdek hoe ITCE ervoor gezorgd heeft dat ze efficiënter werken zonder toegevingen te moeten doen op gebied van beveiliging en tegelijkertijd de kosten heeft kunnen drukken.